superbowl2013live.com |
Wielu Amerykanów twierdzi, że jest to jedyny dzień w roku, kiedy nie przeszkadzają im reklamy emitowane w przerwach meczu. Reklamy są specjalnie przygotowywane na tą okazję i większość z nich jest naprawdę zabawna. Nic dziwnego, nie codziennie zdarza się mieć kilkuset milionową oglądalność. Biorąc pod uwagę liczną widownię, czas antenowy jest niezwykle drogi, kilkadziesiąt sekund to wydatek rzędu kilku milionów dolarów, ale suma sumarum producentom się to "opłaca".
P.S. Moją ulubioną reklamą w tym roku była reklama ciastek Oreo w bibliotece ;)
Moment, na który czekają mniejsi fani futbolu, tacy jak ja, to "halftime show". W przerwie po drugiej ćwiartce meczu, co roku można liczyć na 15-minutowy koncert znanego artysty. W minionych latach byli to m.in. Michael Jackson, U2, Black Eyed Peas czy Madonna. W tym roku wystąpiła Beyonce i był to mój ulubiony show jaki kiedykolwiek widziałam. Serdecznie zachęcam Was do obejrzenia, jeżeli jeszcze nie widzieliście :) Co ciekawe, artyści nie dostają wynagrodzenia za występ. Ponownie, sam fakt, że show ogląda tyle milionów ludzi na całym świecie jest ogromnym wyróżnieniem i promocją.
blog.zap2it.com |
To tyle jeśli chodzi o Super Bowl, ja już czekam na przyszłoroczne reklamy i koncert, mecz - nie tak bardzo ;)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz